Till bloggens startsida

Vikten av att scrapbooka..

fast jag kallar det ju research och min inspirationsbok. jag har scrapbookat sen jag gick fotoskolan i London. jag sätter in bilder på sånt jag inspireras av, såklart ofta färgglada och ganska ofta runda saker. allt från godispåsar till mammas tavlor till urklipp av foton från mina favvo-fotografer.
Sen tycker jag det är kul att lägga in resultatet av en tankegång så att jag har hela kedjan.

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Till vänster en av mina ballongbilder, min favoritgodispåse (har 2 st andra som ligger på lut för plåtningar) till höger mitt visitkort.

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Ett urklipp från en fantastisk spread i italienska vogue samt ett ID-favoritomslag. (världens bästa pojkvän kom fö igår hem med boken där ID samlat sina omslag sen 1980, hur underbar som helst att titta i och inspireras av)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2010-12-22 @ 11:29:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vad kul med en inspirationsbok, jag samlar en massa urklipp som jag skall göra något liknande av fast med saker, människor och allt möjligt som inspierar och fascinerar mig :-)

2010-12-22 @ 15:55:37
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Det är sant!

Ha en riktigt fin Jul och ett Gott nytt år nu!

2010-12-22 @ 19:59:12
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Den vill man ju gäärna titta i nångång :)



2010-12-22 @ 22:28:11
URL: http://www.photosbyalexandra.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0