Till bloggens startsida

En Ulf Lundell-låt för mycket?

Jag gissar att min syster Julia kommer säga att jag har lyssnat på en Ulf Lundell-låt för mycket nu, hon kan bli lite orolig att jag förlorar mig i hans poesi ibland...den här plåtningen blev ju faktiskt ganska så romantisk men lite kitschig också ju :)
Det är fantastiska Jennie Wahnberg som har sminkat och fixat hår. Modell är Susan.
(man kan för övrigt inte lyssna för mycket på Uffe.)

Rosa kitch i Hagaparken by Frida Börjeson.

Romantik i Hagaparken by Frida Börjeson

Romantik i Hagaparken 2 by Frida Börjeson

kitsch i hagaparken by Frida Börjeson

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2010-05-18 @ 23:14:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Frida...jag är så glad att du skaffat denna blogg för nu får jag se mera av dina otroliga alster! Fortsätt jobba och ladda upp...jag är otroligt imponerad!! Muan här har ju dessutom gjort ett helt fantastiskt jobb och modellen är vacker!



Du är sååå duktig!!



kram!

2010-05-19 @ 02:17:33
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Frida

Tack! you've just made my day! :)

kraam

2010-05-19 @ 11:02:28
URL: http://fridaborjeson.blogg.se/
Postat av: Julia

Alltså jo, man kan lyssna för mkt på Uffe!

Bilderna är fantastiska! Mer rosa åt folket!

2010-05-20 @ 10:22:52
Postat av: Alexandra

Älskar dem :) Motljus reagerar!

2010-05-20 @ 16:46:42
URL: http://blogg.photosbyalexandra.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0