Till bloggens startsida

En för mig lyckad svampjakt...

gjorde vi i helgen. Flugsvampen är ju avgjort den finaste svampen av alla och vi hittade en jättefin som jag fotograferade med mitt nya macro :) Ja, vi gick faktiskt tillbaka de 5 kilometrarna dit svampen växte dagen efter att jag sett den eftersom jag inte hade kameran med mig första gången....
Tanken från början med bilderna på Amaia var faktiskt att hon skulle sitta på en flugsvamp och det gör hon sjusärdeles bra.

Frida Börjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, fotoblogg, modefotograf, porträttfotograf

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2010-09-08 @ 18:12:37 Mode Permalink


Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

SHITT POMFRITT vad snyggt! Jag är gryyyyymt imponerad av detta! Hur har du gjort? Riktigt läckert!! Grattis Frida till underverk! :O)))



kram!

2010-09-09 @ 16:09:14
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Malin

Vilka coola bilder!

2010-10-28 @ 14:44:31
URL: http://emmamalinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0