Till bloggens startsida

I tipsartagen, nu David Bailey!

Jag är visst i tipsartagen. Helt plötsligt är det massa bra utställningar och fotorelaterade saker. På fredag visar K-special en dokumentär om fantaaaaastiska David Bailey.  Han har lätt tagit de bästa svarvita porträtten på diverse musiker, skådisar och modeller genom tiderna. Han plåtar fortfarande för GQ och man kan på flera meters håll se vilka bilder som han tagit. sånt gillar jag.
För ett par år sedan kopierade jag hans bild på John & Paul när jag skulle fotografera Informators dåvarande snygga produktchefer Tessie & Ola för en kurskatalog. Min bild blev lite gladare :)

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, david bailey

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-02-24 @ 18:14:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Härlig! Inser helt plötsligt vad roligt du måste ha på jobbet.



Och tack för din fina kommentar!

2011-02-24 @ 19:32:51
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0