Till bloggens startsida

Tänkte skapa ny solglasögon-trend!

samtidigt som jag fortsätter på mitt egna pastell-projekt. helt fantastiskt roligt att jobba med Sara och Angelica.

Modell: Sara Jonsson
Makeup & hår: Angelica Larsson



Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-05-20 @ 08:09:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

ÄLSKAR dina inlägg. Var hittar man dessa coola brillor? Är besatt av glasögon ;)

2011-05-20 @ 10:59:51
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Ann

Haha underbara glasögon! vart har du hittat dom?

2011-05-20 @ 14:57:26
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: pappa

Helt OK!

2011-05-20 @ 15:24:00
Postat av: Ann

Haha underbara, tror nog att jag måste förbi en sväng idag och kika om jag hittar några ;)

Grymma bilder btw :)

2011-05-21 @ 07:45:59
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0