Till bloggens startsida

Bröllopsredigering & skisser

Jag redigerar bröllopsbilder för fullt, just nu är det Marcela och Fredriks bilder. De gifte sig i sviten på Strand hotell och det var ju fantastisk utsikt. På bilden nedan är utsikten bara från ett elskåp jag stod på...men jag gillar ju kullersten, kanske för att de är lite lagda i cirklar..

Frida Börjeson, Frida Börjeson, fotograf, fotograf stockholm, fotostudio, studiofotograf, fotoblogg, modefotograf, porträttfotograf

Nedan är en bild från uppdraget jag jobbar på som handlar just om hur jag jobbar. Jag har alltid ett skissblock med mig och funderar nästan alltid på bildidéer när jag är för mig själv, därför står jag också på alla fyra ibland mitt bland allt folk i morgonrusningen (senast igår), för att jag inte ser oväsentligheter som trottoarkanter etc.....
Ibland pryder jag mina tunnelbanegjorda skisser med lite hjärtformade stämplar :)

Frida Börjeson, Frida Börjeson, fotograf, fotograf stockholm, fotostudio, studiofotograf, fotoblogg, modefotograf, porträttfotograf

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2010-11-09 @ 17:41:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Suck, min mail blir verkligen helt off o tror att jag spammar varje gång jag försöker maila dig. Tror det är för yahoo mail eller nåt, så jag provar skriva här istället. Hoppas du läser det :D



Iaf, menar du nästa helg? Vi kan lätt styra upp något på söndag, blir super! Ska jag ta med mig något speciellt?



Är i Stockholm nu redan men lite uppbokad med jobb hela den här helgen, så nästa helg blir som sagt väldigt bra.



Du kan maila mig på min vanliga mail eller smsa, är inte inne på min blogg så mycket just nu :)

2010-11-11 @ 17:42:17
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0