Till bloggens startsida

Jolly good Jellybeans!!!

Mycket finare att titta på än vad de är goda att äta, så de förblir nog prydnad. Har visst blivit lite av en vana att ta bildbyråbilder på godis på söndagar för mig. Jag tycker minsann det kan vara söndag lite oftare!!!!

Frida Börjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, modefotograf, porträttfotograf, fotograf Frida Börjeson, FotoFrida, bröllopsfotograf,

Frida Börjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Frida Börjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Frida Börjeson, fotograf Frida Börjeson, Frida Börjesson

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2010-11-14 @ 17:52:19 Produkt Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh underbart! Vill ha!

2010-11-14 @ 18:16:15
Postat av: Katarina

Önskar jag kunde lära mig ta lika fina "pastelliga" foton.

Jag vill äta (fast jag gillar inte dessa normalt)

2010-11-14 @ 18:27:53
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Maria Skarborg

Vilka foton!Helt fantastiska som vanligt! Man blir så glad.

2010-11-15 @ 15:36:50
Postat av: Frida - fotograf

men tack tack tack Jag blir glad!! :)

2010-11-15 @ 21:41:44
URL: http://fridaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0