Till bloggens startsida

Så här blev hjärtspegelbilden

Jag ställde hjärtspegeln på ett vitt bord och plåtade modellen "genom" denna. Det blev som jag tänkt mig. Jag måste testa detta fler gånger, där jag kan ta tillvara omgivningarna mer.
Överlag var det en fantastiskt rolig plåtning igår, och det blev massa bra bilder. Kul som tusan att jobba med Angelica och Hanna igen.

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Makeup & hår: Angelica Larsson
Modell: Hanna Björklund


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-04-13 @ 15:40:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Häftigt!

2011-04-14 @ 08:32:48
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0