Till bloggens startsida

Tips: Gratis föreläsningar med intressanta fotografer

Folkuniversitetet kör 3 gratis fotoföreläsningar i Stockholm i maj och fotograferna som håller dessa är Elisabeth Ohlson Wallin, Thron Ullberg samt Håkan Elofsson.  Själv har jag bokat in mig på föreläsningen med Thron Ullberg. Han tar riktigt snygga porträtt och har porträtterat många kända ansikten för diverse månadsmagasin. Ses vi där?

Nedan ännu en bild från min plåtning förra veckan.

Smink & hår: Angelica Larsson
Modell: Hanna Marie Björklund


Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-04-25 @ 21:33:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Attans att jag inte är i Sverige då :(

Jättebra att du tipsar om sånt här!

2011-04-25 @ 23:02:26
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Åsa

Hej Frida!



Kul att du kommer på föreläsningen, hoppas att du kommer att gilla den.



Vänligenm,



Åsa.

2011-04-28 @ 11:01:05
URL: http://www.folkuniversitetet.se/stockholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0