Till bloggens startsida

Ny rekvisita, Albert Watson & utomusplåtningspremiär!

Idag har jag införskaffat diverse rekvisita till en plåtning på onsdag, ska bli spännande att se om min idé funkar.
Det blir iaf utomhus, sannerligen efterlängtat!
och ni som inte varit och kollar på Albert Watsons bilder på Fotografiska (jag vet, jag är seen som inte varit förrän nu när jag bor ett stenkast bort) rekommenderar jag att gå dit och titta! många klassiker som man har sett förut men kanske inte visste var Watsons.

Ännu en bild från plåtningen med Rosetta:
Makeup av:
Jennie Wahnberg, MakeupSpot

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-04-11 @ 21:54:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Så soft och fint!



Tack, jag älskar min nageltjej. Tur att man har fina naglar då allt annat faller ihop :D

2011-04-12 @ 00:41:38
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Katarina

Tack! Önskar att jag kunde skryta med mitt hår. Avundsjuk :D Mitt hår kan liknas en rödhårig sopkvast, typ... Men med styling går det att fixa allt.

2011-04-12 @ 15:28:55
URL: http://brakatarina.se
Postat av: anna

Älskar den här bilden!

2011-04-21 @ 22:45:55
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0