Till bloggens startsida

Min nygamla förutsägbara fixering!

Jag har blivit helt fixerad vid tanken på regnbågar och stjärnfall och att använda det i min fotografi!
Bilden nedan var det ca 5 år sen jag tog så det är nygammalt, sminkningen är såklart inspirerad av Little Twin Stars (som jag tyckte väääldigt mycket om när jag var liten). sooo, förvänta er en hel del "regnbågsplåtning" framöver.

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-01-14 @ 17:04:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Det låter spännande. Jag fortsätter inspireras! Själv är jag än så länge lycklig om jag lyckas med skärpa och allt stämmer. Att sätta ihop bilder har jag inte börjat med. Det kommer! Övning ger färdighet :)

2011-01-14 @ 19:00:35
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Anna

Inspirationstips: Håkan Hellströms "Förhoppningar och regnbågar"

2011-01-16 @ 17:15:03
Postat av: Barnens Hjältar

Den här bilden gillar jag jättemycket :-)

Sicken härlig inspirationskälla :-)

2011-01-21 @ 22:16:15
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0