Till bloggens startsida

Är det färgglatt tycker jag om att plåta det!

har säkert skrivit det förut, att jag är en sucker för lila/gul kombinationen. När jag var liten var jag riktigt duktig på blommors namn eftersom jag tyckte om att titta i olika blomböcker särskilt de som var indelade i färg (de lila sidorna var alltid väldigt slitna). Dags att putsa på de där kunskaperna igen tror jag minsann.

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfotoFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfotoFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-06-07 @ 19:52:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får mig att tro på drömmen och idyllen om Den Där Sommaren.

2011-06-07 @ 23:32:22
Postat av: Anneli - A'la Foto

Men vad roligt att läsa...själv läste jag blomböcker hela tiden...och satt och skrev av dem...och det sitter fortfarande! :O))) Visst är lila och gult fint ihop! Och fina bilder, särskilt den översta! :O)



Hoppas du mår bra och har det bra!



KRAM!

2011-06-08 @ 13:10:18
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Jonna Erlandsson

Hej!

Jag har just nu en tävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb. Kolla in den och var gärna med, du har inget att förlora!

Kram :)



http://joonnas.beldo.se/entry/17748

2011-06-08 @ 19:09:55
URL: http://jonnaerlandsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0