Till bloggens startsida

Dags för favorit i repris

Det är ca 5 år sen jag plåtade Tove, men nu planerar vi in en ny fotogrfering. Det är sannerligen på tiden, Tove är så rolig att jobba med. Sist så tog sminkningen ett par timmar längre än planerat och det hann bli mörkt, och det hade jag inte räknat med så det blev improvisation och ett fall av att "taga vad man haver". Men redan då gillade jag rosa, svart flor och såpbubblor. och just det, jag släpade 5 stora vattenmeloner från Ica också. Tyvärr är det inte säsong för det nu, det får bli senare i vår.....

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2010-12-29 @ 20:37:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan Frida!

Gud vad kul, jag vill gärna följa med på en plåtning! Det skulle bli grymt kul!

Jag har tid när som helst förutom då jag går i skolan :)

Ha det så bra.



Mvh

Julia

2010-12-29 @ 21:22:07
URL: http://juliahakanssons.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vad du är inspirerande och duktig!

Gör du make-upen själv eller använder dina modeller en make up artist?

Tycker du är fantastisk!

2010-12-29 @ 22:26:05
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Barnens Hjältar

Urläckra bilder, improvisation i mörkret funkar det med :-)

2010-12-30 @ 20:54:08
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0