Till bloggens startsida

Färgstarkt par- i dubbel bemärkelse

För det är sannerligen ett underhållande par, Maria & Calle Skarborg. Gifter sig gör de lite då o då också.
Plåtat vid mitt favoritträd på Djurgården. Och med denna glada bild önskar jag en God Jul! På återseende nästa vecka!

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2010-12-23 @ 13:03:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vilken härlig bild :-)

Vilken glädje :-)

God fortsättning!

2010-12-25 @ 18:59:31
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: anna

Åh tack, jag blir alltid så himla glad när jag får en kommentar från dig. Tack snälla! Vet du, förut skrev du om en fotoklubb som du var med i som du sa att man kunde försöka söka till. Jag sparade den som favorit och tänkte ta mod till mig, men så kraschade datorn och jag minns inte längre vad fotoklubben hette... om du minns vad jag menar så får du väldigt gärna skicka adressen till den igen.



Hoppas du haft en underbar jul, kram!

2010-12-25 @ 20:54:34
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0