Till bloggens startsida

Photoshoot: Jag har köpt en rosa fågel

och den är sannerligen fin, jag låter bli att ge den ett batteri så att den håller tyst o bara är fin!
Det är Marlene Feldtblad som har gjort den fantastiska hatten. Jennie Wahnberg har sminkat och fixat hår. Lika underbart snyggt som vanligt. Modellade gjorde duktiga Katrin. Vi plåtade i Vitabergsparken o det var minst sagt varmt som tusan. Här är några bilder:

Frida Börjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, bröllopsfotograf, modefotograf, eventfotograf, porträttfotograf, fotoblogg, FotoFrida

Frida Börjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, bröllopsfotograf, modefotograf, eventfotograf, porträttfotograf, fotoblogg, FotoFrida

Frida Börjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, bröllopsfotograf, modefotograf, eventfotograf, porträttfotograf, fotoblogg, FotoFrida

Frida Börjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, bröllopsfotograf, modefotograf, eventfotograf, porträttfotograf, fotoblogg, FotoFrida
Frida Börjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, bröllopsfotograf, modefotograf, eventfotograf, porträttfotograf, fotoblogg, FotoFrida

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2010-07-05 @ 22:30:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Fantastiska bilder och jag bara älskar färgerna! SUPERSNYGGT!!! Jag förstår att du gillar din rosa fågel...själv gillar jag verkligen hatten..och fågeln!! Och ballongerna..älskar färg!



Har du en egen blåsuppballongsådeståruppblåsare? Jag skulle vilja ha flygande ballonger men vet inte riktigt hur eller var jag kan fixa det!



Ha en riktigt skön dag tills vi hörs igen!



KRAM!

2010-07-06 @ 02:28:13
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Olle L

Inspirerad av publiken på min konsert på den fjärde bilden? ha ha



/Tysk Indian

2010-07-06 @ 11:33:34
Postat av: Anonym

Den förtsta! HELT UNDERBAR!!! Och den sista gör mig glad :D



Tanx for sharing

2010-07-06 @ 21:44:53
URL: http://www.photosbyalexandra.com/blogg
Postat av: Katrin

Åh vad fina dom blev, älskar ljuset!!:) Å tack för en trevlig dag! Här är min mail adress [email protected] :)

2010-07-08 @ 23:02:44
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack alla! :)



Anneli, jag har en vanlig liten ballonguppblåsare, inga avancerade saker. Ingen helium den här gången.



Olle- jag vände en traumatisk upplevelse till nåt positivt :)

2010-07-09 @ 09:43:46
URL: http://fridaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0