Till bloggens startsida

Välkommen till min nya blogg!

Nu byter jag blogg bla så att jag kan visa större bilder så att all rosa kitsch, ballonger och andra grejer jag är besatt av kommer till sin rätt. Till att börja med bjuder jag på några bilder från en Decadence Party of Two - plåtning, mitt gemensamma projekt med Alexandra Ekdahl. Vi plåtade vid ett träsk i Älvsjö och de duktiga makeupartisterna är Jennie Wahnberg och Valentina Barrera. Modeller Sanna och Magdalena.


Decadence Party of Two- a collaboration between photographers Frida Börjeson & Alexandra Ekdahl.Decadence Party of Two- a collaboration between photographers Frida Börjeson & Alexandra Ekdahl.Decadence Party of Two- a collaboration between photographers Frida Börjeson & Alexandra Ekdahl.Decadence Party of Two- a collaboration between photographers Frida Börjeson & Alexandra Ekdahl.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2010-05-14 @ 14:55:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

WOW! WOW! WOW!!! Så himla sagolikt snyggt!! Vilken kontrast mellan de varma modellerna och den kalla bakgrunden! Frida...detta är riktigt snyggt!!!



Och du...såå glad är jag att du byter blogg så du kan ha större bilder för precis som du skriver så ska dina bilder upp stort för att verkligen komma till sin rätt! Och det behöver de...och du...för du är så duktig och dina bilder klart värda det!



Tack för tipset om Lövstad...tror mig aldrig varit där heller så det får jag nog ta tag i! :O)



KRAM!!

2010-05-14 @ 21:51:01
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Frida

Tack tack tack Anneli :) va glad du gör mig! :)

2010-05-15 @ 12:18:22
URL: http://fridaborjeson.blogg.se/
Postat av: victoria

sv: Gör det!!!



Måste säga att du är grymt duktig! Älskar kontrasten mellan modellerna och bakgrunden!

2010-05-15 @ 13:55:00
URL: http://knytaknutar.blogspot.com
Postat av: Eva Centergren

ÅÅÅÅÅÅÅ!! Frida! Vad snyggt! Säg till om du vill ha lite bts foto, så kommer jag bums.

2010-05-15 @ 18:17:41
Postat av: Annelie

Vilka superläckra bilder :-)Blir inspirerad - har en bildidé som jag hoppas blir verklighet inom en snar framtid.



Kram

Annelie

2010-05-18 @ 19:20:54
URL: http://fotoalle.blogspot.com/
Postat av: Frida

Tack tack tack alla!

Eva, assistans o lite backstagebilder vore grymt.

Anneli, ska bli kul att se din bildidé förverkligad!! :)

2010-05-18 @ 23:25:34
URL: http://fridaborjeson.blogg.se/
Postat av: L<3

oj,duvet att du har kopywright,vet inte hur det stavar men det menar att man kan kopiera dina bilder,vore lite synd om nån utnyttjade dem för de e så grymmt snygga..

2010-10-01 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0