Till bloggens startsida

Photoshoot: Still Mimmi, but all glammed up and x 2!

Nu kommer nog jag vilja ha musse pigg-öron på alla mina bilder, det är helt klart smått beroendeframkallande.
Superduktiga makeupartisten Jenny Uhlin förvandlade Ellinor och Rebecka från Zap Models till glamdrottningar på ett kick. Själv kommer jag att tänka på denna video Addicted to Love med Robert Palmer, en klassiker. Överlag ett fantastiskt roligt team i studion, jag hade så kul!

Studion som Alexandra och jag tittade på var fö inte alls för oss, den var alldeles för liten, så studiojakten fortsätter, jag behöver verkligen och vill verkligen ha en nuuu!!!

Frida BÖrjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, fotograf Frida Börjeson, modefotograf, modellfotograf, fashion photographer, fotoblogg

Frida BÖrjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, fotograf Frida Börjeson, modefotograf, modellfotograf, fashion photographer, fotoblogg

Frida BÖrjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, fotograf Frida Börjeson, modefotograf, modellfotograf, fashion photographer, fotoblogg

Frida BÖrjeson, Frida Börjesson, fotograf, fotograf stockholm, fotograf Frida Börjeson, modefotograf, modellfotograf, fashion photographer, fotoblogg


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2010-11-19 @ 17:48:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: niki

Så otroligt duktig du är.

2010-11-19 @ 18:14:26
URL: http://nikizekaj.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Snyggt ! ;)

2010-11-19 @ 20:21:16
URL: http://www.photosbyalexandra.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0