Till bloggens startsida

Kanske ännu en muffinsplånbok?

hm hm, kanske dags att svänga förbi hm och några andra roliga butiker för att se om det finns några nya roliga saker som man kan fotografera och använda...

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-04-28 @ 17:04:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Wow, vad det HM? Den plånboken var störtskön!

Jag hittade liknande på flygplatsen i Frankfurt. Inte lika säker på att de skulle uppskatta om jag fotograferade. ;)

2011-04-28 @ 18:18:40
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Katarina

och förresten, tack snälla för beröm. Jag blir så glad då du uppskattar mina bilder :D

2011-04-28 @ 18:19:34
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Pappa

Why not?

2011-04-30 @ 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0