Till bloggens startsida

Kallt men vackert!

Plåtade ju som jag nämnde ett bröllop på skansen förra helgen. Det var kallt som satan tyckte jag och då hade ju jag mer kläder än en axelbandslös klänning...
Det blev korta fotointervaller och en kaffepaus för att få lite värme. Nu vankas redigering!

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-02-22 @ 15:21:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh vad jag gillar ljuset i dina bilder. Vill också få till såna fina motljusbilder... :S

öva, öva, öva...

2011-02-23 @ 23:07:29
URL: http://brakatarina.se
Postat av: sara

sjukt snygg bild

2011-03-31 @ 01:38:17
URL: http://lmperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0