Till bloggens startsida

Photoshoot: I'm feeling blue!

Häromdagen plåtade jag head shots-bilder av Rebecka på Zap Models, bilderna kan även ses på deras hemsida.
Sminkat och fixat hår har fantastiska Jennie Wahnberg på MakeupSpot gjort.

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-02-02 @ 20:46:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag antar att det är samma make-up artist. Ni är fantastiska tillsammans. Nån gång tänker jag komma till er. Innan det är allt för många rynkor... Det här var galet snyggt!!

2011-02-02 @ 20:55:16
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Robin Ahlgren

Grymma bilder! Vackert

2011-02-04 @ 11:30:17
URL: http://www.ahlgrenkom.se
Postat av: Alexandra

grymt snyggt! känns lite isprinsessa över det hela!:)

Jag ska snart utomlands och tar då med mig min systemkamera, jag är inte duktig på att fota, har haft den här kameran i mindre än en månad och kameran före det i 4 månader. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig för objektiv, så jag undrar om du kan hjälpa mig för jag kan verkligen inte bestäma mig.. när jag tror jag gjort det så ångrar jag mig direkt igen..

Så om du har tid och lust så har jag en lista över de objektiv jag äger i det senaste inlägget på min blogg. Jag tänkte eftersom att du tar så grymt snygga bilder, nog för att du verkar ta mycket i studio.. Men jag kommer ihåg att du tog mycket bilder ute i somras så!

kram Alexandra

2011-02-06 @ 18:23:20
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0