Till bloggens startsida

Vill ha dessa pastelliga kameror!

Eftersom mina bilder är pastelliga och ganska färgglada tex den här fjärilsbilden
så måste jag nog ha kamerorna nedan :)
Snygga remakes på original Diana plasthuskamera med samma schyssta funktioner. man kan göra snygga panoramashots etc, på mellanformatsfilm. Bara måste testa. Har alltid gillat att plåta med min mellanformatskamera men det har inte blivit så ofta på sistone.

Frida Börjeson, Frida Börjesson, Fotograf, fotograf stockholm, modefotograf, porträttfotograf, fotoblogg




finns på favvoaffären www.urbanoutfitters.com

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , , , ,
2011-02-27 @ 11:56:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Det förstår jag ;)

2011-02-27 @ 19:31:23
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Alexandra Ekdahl

As coola :D

2011-03-01 @ 11:19:52
URL: http://www.photosbyalexandra.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0