Till bloggens startsida

Schysst med snygga kameraväskor!

Amerikanska fotografen Kelly Moore har gjort en kollektion snygga kameraväskor. Det behövs verkligen. Själv är jag sedan ett par dagar en väldigt nöjd innehavare av nedan Dramaten-väska från Urbanista. Jag invigde den igår. Den klarade 35 kg kamerautrustning galant och det var så skönt att inte bära! sannerligen ett bra köp.

urbanista, kameraväska, frida börjeson, frida börjesson, fotograf

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-06-16 @ 16:43:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Sannerligen!!!

2011-06-16 @ 18:55:59
Postat av: Katarina

Riktigt bra tips! Det känns så där lagom kul att alltid släpa runt min fula väska. För kameran har liksom fastnat på min kropp. Som en siamesisk tvilling. Helt klart roligare med en snygg väska då.



Detta gillas och sparas!

2011-06-16 @ 22:28:18
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Katarina

Jag såg den här väskan på tunnelbanan idag. Var så nära och springa fram och kolla om det var du... Men jag vet ju knappt hur du ser ut så blev plötsligt lite blyg haha :D



Du åkte inte på gröna linjen söderöver runt 4.30 idag? (tror det var skarpnäck tåget)

2011-06-17 @ 21:32:57
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0