Till bloggens startsida

Tips! Tutorials i modefotografering!

Jag tycker alltid det är kul att se behind the scenes- klipp från fotograferingar. tv3 visar tex Double Exposure (jag vet inte när, jag bara råkar zappa på det ibland, men kul som tusan att se hur andra jobbar.
Häromdagen surfade jag på en bra blogg, modefotografen Melissa Rodwells Fashion Photography Blog. Där har hon lagt upp några klipp från när hon modeplåtar. Mycket bra tycker jag!

Själv bjuder jag på ett par svartvita modebilder denna måndagkväll:

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfotoFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfotoFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-06-27 @ 20:38:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack för bra tips! Ska kollas upp såklart. ;)

2011-06-27 @ 23:36:57
URL: http://brakatarina.se
Postat av: JE Ögonblick & Känsla

Åh! Älskar den första bilden!

2011-06-28 @ 08:26:14
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
Postat av: Moa

Häftiga bilder! :)

2011-06-28 @ 21:26:38
URL: http://finadar.blogg.se/
Postat av: Annie

Bra tips! Jättefina bilder du tar:)

2011-06-30 @ 17:41:34
URL: http://laphotographie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0