Till bloggens startsida

Att vika en 1.5x2 meter bakgrund...

Idag fick jag hem en stor hopfällbar bakgrund, perfekt att ta med sig ut på företagsplåtningar och ut till kund överlag.
Jag tänkte att det inte skulle vara så mycket svårare än att vika ihop en reflektor...men den här bakgrunden var ju ganska mycket större. Det tog 4 YouTube-filmer och ganska många försök innan den var ihopvikt och jag ska erkänna att det inte var jag som till slut lyckades. Förutom den lilla svårigheten att vika ihop den så är jag såå nöjd. Får lägga med det i kravspecen när man ska anlita assistent nästa gång :)
En bild på en reflektor är inte så kul så jag slänger med en bild från en tidigare plåtning.

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Modell: Ellinor från Zap Models
Hår & Makeup: Jenny Uhlin


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-03-09 @ 21:45:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

och det var ju en härlig bild! ;)



2011-03-11 @ 09:02:33
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0