Till bloggens startsida

Sugen på Illustrator-kurs!

Nu gillar jag förvisso att tillverka, fynda och låna massa färgglada accessoarer och rekvisita men jag ska nog gå en kurs i illustrator för att lära mig att tillverka de där sakerna på datorn när tiden inte riktigt räcker till..

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg

Jag rådiggar ju och inspireras av The Persuaders (mm eller den underbara svenska översättningen "Snobbar som jobbar"



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-03-04 @ 16:53:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekdahl

Du är så kreativ :) Snyggt!



Jaa vi kör sagoslottet (och hoppas inte Lelle märker nått)



mmm planerar redan

2011-03-07 @ 09:36:53
URL: http://www.photosbyalexandra.com/blogg
Postat av: Floorballs

Hej!Fantastiskt fina bilder, me like it=)

SES!

//F

2011-03-18 @ 18:26:11
URL: http://www.cashtips.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0