Till bloggens startsida

En ny hattmakare i stan!

Häromveckan fick jag kontakt med en mycket duktig hattmakare, Hanna Hernegran. På nedan bilder ses det första av hennes alster som jag förevigat. Jag är nästan lite för förtjust i denna hatt för att inte införskaffa en till mig själv.

Modist: Hanna Hernegran
Modell: Sara Jonsson
Makeup & hår: Angelica Larsson


Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-05-24 @ 16:59:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Häftigt!



Jag är bjuden på engelskt bröllop (mycket välplanerat) nästa år. Jag borde ha hatt. Du vet ju engelsmän... :D Kanske ska besöka affären. Ju större hatt desto mindre klänning, eller hur var det nu haha. (Måste ju chocka lite - visa att jag är svensk)

2011-05-24 @ 22:15:32
URL: http://brakatarina.se
Postat av: alexandra | fotoblogg

himla snygga bilder!

2011-05-27 @ 20:39:56
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0