Till bloggens startsida

Ett ganska kitschigt & charmigt brudpar!

Jag kan iallafall inte motstå dem! :)
Tycker man det är kul med bröllop & så så kan jag tipsa om Damernas världs moderedaktör Emma Sahlins bröllopsblogg. Hon gifter sig i december och bloggar om klänningar, cupcakes & visar fina bilder.

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto

Frida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotobloggFrida Börjeson, fotograf, Frida Börjesson, fotograf stockholm, porträttfotograf, modefotograf, fotoblogg, bröllopsfotograf, bröllopsfotograf stockholm, fotofrida, bröllopsfoto
'
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
2011-05-02 @ 19:39:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katarina

Superläckert!! :)

2011-05-02 @ 23:31:21
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Josefine

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 15:07:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0